søndag 30. mai 2010

Dag 2. Skarsvåg - Sarnes 3 mil.

Startet fra Skarsvåg kl.09.30 etter en god natts søvn og en bedre frokost. Det ble mye motbakke og mye motvind i starten,men hva gjør vel det når sola skinner fra en skyfri himmel. Raster litt underveis og like etter Honningsvågtunnelen på 4400 meter kom vi til Sarnes kl.16.30. Her skal vi overnatte på Destinasjon 71*nord. Her blir det kald forfriskning på brygga,båttur med ribb(2 motorer på 140 Hk hver! HÆRLIG, så ble det en tur i jacuzzien, før det ble servert kongekrabbe og hvitvin til aftens til Grand Prix. Anbefaler alle som skal til Nordkapp å stikke innom disse gutta. Nei,om itj sola går ned må'n vel lægg sæ læll!

4 kommentarer:

  1. Hei! Ser ut som de kose dåkk!!! Lækkert bilde!! De må nyt det fine været!! Var på hytta i hælga vi,å da kjørd vi innom Innshytta. God tur videre!!!;o)

    SvarSlett
  2. HALLO:)
    For en start dere har fått,ser virkelig flott ut.Jeg (Trude-kollega til Unni)har blitt godt kjent med mange nye plasser i Norge,takket være unni,da jeg har hørt om alle stedene som dere skal passere. Jeg følger nøye med og gleder meg hver gang jeg er inne på siden deres.Har du badet ennå,Unni???? GOD TUR VIDERE :)

    SvarSlett
  3. så heldige dere er med været, på starten av turen deres.god tur videre.vaskedama:-))anne lise

    SvarSlett
  4. Høres ut som en flott start på eventyret, kos dere masse. Var innom destinasjon 71 * nord i pinsen i fjor, og ja, til og med jeg syns at kongekrabbe var godt :o) Men jeg tok rib dit og buss tilbake til Honningsvåg... Riktig god tur videre, skal følge dere fra sofakroken :o) hilsen Trude, kollega av Bente

    SvarSlett